1/4-2014

igår var det den stor dag för mig, jag och David firade 3 år tillsammans. Tyvärr firade vi den inte tillsammans, och den blev inte alls som jag hade tänk mig eftersom jag var på rehab och inte tänkte på att skicka massa sms som jag hade tänkt.. så jag blev väligt ledsen och ångestull. Jag missar varje dag av mitt liv pga panikångesten och nu missade jag även den viktigatse dagen i mitt liv. 
känns grymt fördjävligt och neeh usch mår psykiskt dåligt över allting nu..
Jag har som sagt tappat livsgl'djen, motivationen och allt var det heter! 
 
Idag är mamma med morfar på bingo. så jag tog en lugnande imorse, så jag försöker helt enkelt hålla mig vaken och sysselsatt så jag kan somna ikväll också.
 
Jag hoppas på en bra dag! det var länge sedan nu.. 
 
tjilivippen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0