20/10-2013

God eftermiddag alla blogg läsare där ute.
Idag är det söndag och min lilla prins har åkt hem, han väckte mig förut och bara "Fanny, jag ska åka hem nu. " så jag gav honom en Bamse kram och så ses vi nästa helg igen <3
Snart ska vi börja med kvälls maten som blir korv med bröd och pommes. Jag äter bara pommes med kebabsås ;).
Hade världens migrän igår därav varför jag inte bloggade. Men innan jag hamnade i sängen med den värken, så hann jag tvätta med mamma, baka pizza, Klippa broder och försöka få igång Rickards mini cross. Så jag tycker jag fick ganska mycket gjort trotts allt.
Saknar min stora prins extremt också även fast det bara var 1 vecka och en dag sen vi sågs senast, men det känns som en evighet sen sista. Älskar honom så otroligt mycket <3
Nu ska jag fortsätta kolla på tv innan jag ska hjälpa mamma med maten. :)
// Fanny den där Wanberg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0