15/10-2013

God kväll alla där ute! 
 
Ganska lugn dag idag. Vaknade med huvudvärk så det kunde inte bli någon Rehab för mig idag, och huvudvärken gav sig för ca 1 timme sen så det kändes allt gott när den väl släppte! (Y)
 
vad har fröken gjort idag då !?
Jag har för det mesta luggit och sovit bort dagen, men även hjälp mamma lite med tvätten och så fick det även bli en tur till Degerfors för att handla lite så vi klarar oss till Fredag. 
Nu lyssnar jag på lite musik och försöker hitta lugnet i mig själv igen, har nu under 2 dagar stressat upp mig en del, kanske därför huvudvärken kommer som ett moln i mitt huvud !?
Hoppas på att det släpper snart och att rastlösheten försvinner med det. 
 
Nu ska jag lyssna på lite mera musik :) 
 
Tjilivippen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0