9/11-2013

God kväll!
Ligger nu och kollar på Harry potter - hemligheternas kamare. Gick förut min första ensama promenad på mycket länge, och eftersom jag gick ensam så kunde jag inte riktigt slappna av. Men jag kom hem, blött men det regnade ju.. Och det känns skönt att klara en utmaning. Kom hem och åt pannkakor, mums! Och sedan klippte jag mammas lugg, och självklart blir man extra nervös när man klipper någon som betyder mycket eftersom man vill alltid göra sitt bästa då.men hon så att hon var nöjd, så får lita på det!.
Den 19de ska vi hämta den sista bildspel som behövs innan. Vi kan besikta om bilen igen, sen rullar våran lilla Hugo i 1 år till.
Nu ska jag mysa ner mig under täcket :)
// FannyWanberg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0