21/5-2013 del 2

God kväll.
Jag ska igentligen sova nu, men än så länge kan jag hålla ögonen öppna och tänkte då berätta om dagen !
Det blev en väldigt ansträngande dag på rehab. Men mycket som har bleve gjort !
Gjorde en vårdplan, och fått tid till läkaren för att få hjälp med medicinering och även en tid till KBT övningen , tror det var "kognetivt betende terapi" det hette, så då ska jag få gå på en personlig sådan först, eftersom min vårdkordinator märkte att jag verkligen inte gillar grupper, inte nu iallafall, så det får vänta ! 
Ska även få hjälp med sömnen med nya Tabletter och även sömnbeetende eller vad man nu ska kalla det.
ska även anstränga mig för att äta regelbundet, för min vikt kan inte hålla på såhär, tecken på psykisk ohälsa eller vad hon sa. Så jag var nästan tvungen att försöka ta tiden till läkaren så att jag kan få ordning på det så fort som möjligt ! 
skrev upp mina mål, delmål, Hinder och allt sådant så det blev en mer realistisk bild för mig att jag inte kan ha det såhär.
 
Min vårdkordinator tyckte även att jag var grym, hon hade aldrig mött en " på riktig" människa.
De flesta brukar vilja ha hjälp att lära sig att leva med det. Medans jag verkligen vill ändra på mina problem, jag vill inte ha det såhär längre, och jag vet hur jag vill ha det, men jag behöver hjälp på traven ! 
så  hon tyckte jag var äkta, stark och på riktig! Kan man få en bättre komentar om sig själv :) ?
 
nu börjar fingrarna dampa, så får nog ge mig nu !
på återseende 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0