16/5-2013

God morgon på er ! 
Har inte haft orken till att blogga igen.
Har varit så  himla mycket med vardagssysslor nu när mamma både jobbar i Degerfors och i Åtorp. så har bleve mycket med att laga mat, städa tvätta och allt sånt där som hör vardagen till.
Idag slutar mamma kvart över 1 så det känns sjukt bra att hon är hemma snart :) .
får även se om min finaste pojkvän kommer imorgon :$ skulle vara helt SJUKT underbart! <3
 
På Tisdag ska jag in till Rehab igen, ser fram emot och se vad dom har att komma med den gången, lika spännande varje gång, känns skönt att det inte bara är prat längre eftersom man har märkt att det inte har funkat! 
ska ju även börja med kpt övningar eller vad det hette.
Har även funderat på att flytta ihop med David som vi har sagt länge men nu måste det ske, vi klarar inte av att vara ifrån varandra mer.
nu är bara frågan vem som ska flytta till vem, det är inte så bara inte !
så vi hoppas på att komma på en bra lösning, där det känns bra för båda parter ! <3
 
Har även försökt att få upp konditonen igen, haha det får vi se hur det går med den saken, men jag försöker iallafall :D .
nu ska jag dra mig 
"säg bara tjilivippen" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0