3/3-2013

God morgon! 

Solen halv skiner ute och det kanske innebär att det blir en bra dag, kanske kanske kanske ! 
Igår hade jag världens huvudvärk igen.. den sätter sig i nacken och gör att jag får som migrän huvudvärk. Men trotts detta så kunde jag prata med världens finaste pojkvän i 1 timme! :) <3
 
Idag är det mest en slappar dag som står på Wanbergarnas schema. Mamma skulle kanske vikariera kväll, vi hade egentligen planerat att spela Bingolotto, men då får antagligen Emma och jag spela själva. 
blir att prata med bby och mysa ner sig för på Måndag är det massa samtal som måste göras. 
 
På Tisdag blir det även in till psykologen, sjukaste är att jag är lika nervös igen som jag var första gången jag åkte ditt. Men det släpper nog när jag är där :) .
 
och den 1 Maj så har vi Garage ! kommer vara såå underbart att bara kunna starta bilen och baka ut, ingen snö inga bekymer ! Kunna fixa små problem utan att tänka på att ligga på marken. Massa fördelar i ett litet garage ! ;)
 
Neeh nu ska jag titta om det är något mer jag kan börja med innan mamma kommer hem. 
Saknar min finaste pojkvän mitt i allt detta. <3
 
 
på återseende 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0