2/3-2013

God morgon!
Idag har mamma dubbelpass, och det menas att hon kommer hem nu halv 11 och börjar sen igen vid 3 och då ska hon jobba kväll. Är så sjukt stolt över min mamma, hon är verkligen en förebild att se upp till ! 
 
Igår firade ju jag och min bättre hälft våran 1 års och 11 månades dag, nästa månad har vi varit tillsammans i 2 år, 2 ÅR !? går liksom sjukt fort, men jag ska ju vara tillsammans med denna mannen tills evigheten faller ner, så det kan gärna gå fort, eller sakta. Jag har inte brådska :) <3
Pratade med Mamma, Mormor och Morfar igår om att flytta till Vänersborg, måste ju börja tänka på framtiden nu!
välja vilka vägar jag ska ta och sådant, då är det skönt att prata av sig med de som står en nära och se vad de tycker.
som det känns nu så blir det nog Vänersborg eftersom David börjar komma e bit på vägen där, så ah det blir att hänga med i flowet :) <3
 
 
Emma och jag tog även tvätt stugan idag, gillar när kläderna luktar äpple! 
så ah det var vad no får av mig idag, ska antagligen ut och motionera sen, men det återstår att se 
 
Hej då från en GLAD Fanny ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0