5/6-2013

Herregud..
Har inte kunnat sova på evigheter känns det som, ska ju in till läkaren den 10 och få nya tabletter och de, så när mina sömntabletter tänkte jag att " nääh men så länge är det inte, jag klarar det" Gjorde jag de !?
Nej!
Är som en död fisk, ledsen och jobbig i hela kroppen. Orkade inte ens åka in till Rehab igår för att jag bara grätt, orkade bokstavligen inte!
Mamma ringde ditt och berättade, så dom tyckte det var bra att jag stanna hemma så det inte skulle bli en dålig upplevelse. så fick order om att inte överanstränga mig innan måndag eftersom jag inte kan sova. Blir vila för mig helt enkelt.
och så skulle dom skriva ut sömntabletter så länge, så får dom antagligen idag ! Tack underbara Rehab i Karlskoga ! <3
 
Längtar även efter min man så det gör ju inte saken lättare heller, vill bara kryppa upp i hans famn, känna mig hemma och somna till hans hjärtslag ! <3 Älskar dig David Berg ! <3
 
Nu fick ni en liten uppdate, är så trött så pallar inte skriva mer.
på återseende / en trött tjej !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0