16/6-2013

Tjosan !
Har en gnagande huvudvärk bakom pannbenet, men bara att bita ihop och tänka på att det kommer ge sig, att det inte bara är att sätta sig ner och gråta och klaga hela tiden! dags att bli posetiv, posetiv var det jag sa ajjemen ! :D
 
Min man fick spendera sin helg i Vänersborg med sina vänner med rollspel och mys medans jag sitter här hemma och har det tråkigt. Han skulle igentligen ha åkt hem igår kväll så vi skulle få "David och Fanny love time"
men han har fått lite problem med bussar, eftersom han är i Vänersnäs. Vänersnäs är nästan som Åtorp, skillnaden är att vi i Åtorp har affär, frisör och sådant, Vänersnäs är mest hus och sådant fint ! och i och med det så går det ju självklart inga bussar på söndagar, och eftersom han inte hade skjuts från Vargön in till Vänersnäs fick han stanna idag, och om min magfeeling har rätt så blir han nog kvar inatt också, stakarn, eftersom han ska jobba imorgon, och det är ju faktiskt inte så kul att låna ens kompis dator för att jobba. <3 Men han får slå på sin super duper mega charm så ska det nog gå super duper mega bra :) <3
 
sitter nu med en hög knut i huvudet och ska snart inta Duschen med storm steg så jag känner mig fräsch till Solsidan, gustavsson 3 trappor och Wallander-tjuven ikväll med familjen! älskar film mys med dom bästa ! <3
Och snart kommer midsommar också, mindre än en vecka kvar, jag hoppas att jag ska spendera den med den finaste mannen i mitt liv, så försöker luska ut hur man ska få till det så att det bli bra!
 
fick föresten en liten "gullig" lapp sist jag var på rehab..
fattar den inte, men på den stod det
  • STOP
  • OBSERVERA
  • ANDAS
  • LÄMNA

Och vad jag fattade så är det när min panikångest börjar på, så ska jag stanna upp och få stop på fantasin och lyssna på mina tankar istället, och observera, och titta runt omkring mig istället för det jag är rädd för, se sakerna runt mig och inse att det inte är så farligt, andas djupa andetag och sen släppa den fantasin och gå vidare.
släppa delen är skit svår sa dom och eftersom jag fick så liten information sist så är det ganska tufft att lära sig det här. så jag ska få bättre "underlag" nästa gång vi ses som kommer bli om ca 4 veckor eftersom dom har gått på semester.
Men jag ska försöka, även fast jag nu tycker att den där lilla inplastade papperslappen är patetisk och dum, så kanske det är den som är min "livräddare". Bara att hoppas!
Jag ger den en chans helt enkelt!
 
Nu ska jag återgå till min familj och mysa!
Hejs svejs
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0