14/6-2013

God morgon!
Nu ska jag snart diska, tvätta av potatisen och fixa och dona innan mamma kommer hem, hon tog bort sig i helgen. Så när hon kommer hem är det verkligen en helg som vi ska ta vara på med massa mys pys ! <3
Önskar bara att jag kunde ha tillbringat tid med min pojkvän också, känns som en evighet sen vi sågs sist! Hade varit toppen!
så just nu de senaste dagarna har jag fantiserat om att han helt plötsligt ska stå här ute sådär med sitt fina leende och säga " Älskling nu är jag här, överraskning! <3 tur att man iallafall får drömma sig bort lite :) .

Inväntar även ett brev om min sjukskrivning som ska dimpa ner i brevlådan, så hoppas den kommer idag!
Håller tummarna på den!
och så måste man ju även säga grattis till alla studenter där ute, ni är så jävla bra ! :)

Tjarrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0