12/7-2013

Good Morgon ! 
vaknade ganska tidigt idag, mamma har ju börjar med sin "prov anställning" nu, så nu jobbar hon 5 dagar i veckan i 8 timmar. 
så då är det bara att knalla upp och lyssna på vad hon vill att vi ska ordna här hemma så inte hela lägenheten förfaller typ ;) 
Igår var det från början en SJUKT bra dag. Men den började suksesivt bygga ner sig klockan 11. jag hann med så sjukt mycket sen klockan 6-15. jag hann diska upp disken, fixa mammas medicin, vattna och rensa blommorna, kolla tvätt stugan och gå ut med skräppet och hjälpa mormor med bäddningen.
Men sen skulle jag och Emma laga liten " frukost" som bestod av Makaroner och Köttbullar.
tyvärr var jag så stressad redan innan så den maten fick jag inte alls behålla.
Hade ändå humöret uppe!
sen resade det på mindre än en sekund. En del människor borde verkligen tänka sig för när de inte ens känner personen i frågan privat. alla har sina fobier..
så med en svår andning och grätt som en gris fick jag äntligen tag på min finaste pojkvän som påpeka att jag var hemma, hemma i tryggheten där jag inte har något att skämmas eller vara rädd för! 
Han är verkligen min klippa genom världens stormigaste vågor! <3
 
så efter det samtalet kunde jag sluta hypper ventilera och efter ett tag sluta gråta.
smärtan i bröstet och ryggen stannade kvar och är fortfarande där idag. Men om jag bara tar det lugnt så är den nog borta till kvällen! 
Så jobbigt när man verkligen kämpar med allt för att få en fungerande vardag så förstör en människa det utan att ens veta om de.
 
tog även tvätt stugan efter detta och gjorde även maten och diskade. Så kände mig ändå stolt till kvällen när jag hade fått SÅ mycket gjort ! Duktig Fanny :) .
 
Idag är det Fredag, mammas sista dag innan hon intar helgen, då vi ska grilla och umgås hela familjen <3 
 
Nu vet ni lite vad som händer och sker i panikångest Fannys Liv just nu! 
på återseende 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0