8/1-2013

God eftermiddag! 
Inte skreve här nu igen på ett par dagar, har nämligen haft någon konstig huvudvärk.. då minsta ansträgning gjort så att jagv har fått ont i nacken och huvudet, så kunde knappt sitta vid datorn, men idag gick det bättre :)  .
 
Igår var jag inne på prov, nationella del c för att vara mer exakt, och jag vet inte hur det gick, hon har inte skreve på den sidan man ska skriva ut det eller något, börjar bli nervös big time ! 
men vi får se, vill ju bli godkänd i svenska 1 så att jag kan bli någonting en vacker dag när jag känner mig redo för det. 
 
tänkte även lägga in NÅGRA bilder från nyår, eller ah innan 12 slaget :) .
 
Haha undra vem som är mest trött igentligen ;) ? 
tror det är min maan jag (aa) <3
Älskar honom otroligt mycket iallafall, nu vet jag att jag har hamnat rätt <3 :$
 
Mamma jobbade idag och hon slutar om 15 minuter, så jag fick laga mat diska och sådant, och så klippte jag även min systers hår, har aldrig klippt förut så ah jag slog på stort och klippte personen som är mest rädd om sitt hår. ajjemen ;D 
 
Nuuu ska jag ta med mig mitt snurriga huvud ut på facebook istället :) .
 
"säg bara tjilivippen" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0