5/1-2013

Tycker fortfarande att det är lika svårt att komma ihåg att det är 2013.. 
Men någon gång ska det nog fastna som det gjorde med 2012. 
Glömde tända ljus på pappas grav igår.. känns sjukt träligt.. men vi ska skynda oss ditt idag och tända och hoppas på att han inte blev arg på oss. förlåt pappa! <3
 
Idag blir det kyckling med ris! då blir Fanny glad, det var faktiskt sjukt gott med den där marinaden som man kan köpa på kronhallen, så det är jag nöjd med ! 
potatis moset blev lyckad igår, och både mamma och Emma tyckte den var perfekt, så nu tycker mamma att jag får göra den i fortsättningen för hon tyckte den var godare än sin egen, vi får kolla på den du :D .
 
Har mega ont i huvudet idag och den har hängt med mig sen igår, det strålar ut i nacken så det är sjukt irriterande eftersom man inte riktigt kan lägga sig på något sätt utan att känna något, utan nu gör ju nacken så det värker hela tiden.
blir att ta en treo när jag sover middag. Känner mig sjukt gammal att sova middag, men det är min stil! :D 
 
nu ska jag hjälpa mammsen, med maten!
 
"säg bara tjilivippen"
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0