3/1-2013

God eftermiddag ! 
Idag har det verkligen varit full rulle, och jag känner mig faktiskt riktigt trött och seg..
Igår lämnade vi min man vid tåget eftersom han skulle hem till vänersborg igen, var sjuuuukt svårt att lämna den där underbara mannen ! <3 
vi firade som sagt nyår och våran 1år och 9 månaders dag tillsammans, så på nyår firade vi morfar, åt köttfärsgratäng och senare på kvällen åt vi ostar och hade mys pys <3
nästan vid 12 slaget skulle alla gå och lägga sig, men då gick jag och David till lägenheten och lagade mat som skulle bli klar lite efter klockan 12 , så pussade igenom 12 slaget och pussade in våran dag :$ sen åt vi mat och hade det jätte mysigt ! <3 
ett par riktigt mysiga dagar var det helt enkelt.
så nu väntar jag bara på att flytta tillsammans med den där underbara karln ! <3 
 
Idag var det NP som stod på schemat, så klockan 6 på morgonen var det bara att gå upp och göra sig iordning innan Inger kom för att skjutsa in oss, gick in och gjorde provet, kollade om Mickael solh var där för att ta bort engelskan och lägga ditt svenska b istället, men då var han inte där förens klockan 10, så då åkte vi hem med Keith, och så lagade Emma och jag makaroner och köttbullar :).
kom hem och kollade itslearning, och såg att jag klarade av provet ! :D
En glad Fanny! 
 
"säg bara tjilivippen" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0