22/1-2013

God morgon ! 
Skulle egentligen in kl 10.10 till skolan för att ha samtal med läraren, men då var han hemma med sitt sjuka barn. Så det blir att boka en ny tid tills på Torsdag, och det posetiva då är att vi idag slipper åka in så tidigt, det blir att skjutsa in Emma till kl 12.30 och sedan vänta på henne och åka hem innan mamma börjar jobba.
och på torsdag är mamma ledig så då kan man även ta en senare tid :) . Kommer bli Kanon ! 
 
Så min planering inför dagen är att kanske städa lägenheten ?  det var grymt längesedan nu och det känns som det är skitigare än vad det ser ut ! Gaaah vad jag älskar att kunna tvätta golven och att det luktar så SJUKT gott sen! 
Jag är en riktig perfektionist, tur så älskar min man mig som jag är, annars hade han nog sprungit vid det här laget. för jag älskar ordning och reda, jag gillar att diska mm.
 
Måste även ta tag i promenaderna igen..
Varje gång så blir det alltid samma sak att jag är sjukt taggad de första dagarna, men sen tappar jag det helt och vill hellre ligga på soffan och titta på unga mödrar eller något :) .
men jag måste ju verkligen börja gå ut och gå så att mitt hjärta ska klara av mina panikångest attacker så att jag inte svimmar varje gång, det vorre ju lite pinsamt om man får säga det själv..
 
Men nu ska jag fixa med maten :) .
 
"säg bara tjilivippen" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0