18/1-2013

God morgon ! 
 
Idag är det äntligen fredag och tack och lov har inte mamma något jobb denna helg, så det blir att ha helg mys med henne i helgen eftersom Emma åker till k-hamn, så det är bara jag Jimmy och mamma hemma, så klart Tanja också, men hon är ju ingen människa :) .
så imorgon ska vi baka hemmagjord pizza står det på menyn och maybe baka bullar som man kan värma upp, var längesen vi hade det så det vore riktigt smarigt .
 
 
Idag blir det att åka in och handla när mamma har slutat jobbet, det är det ända jag känner mig lite nere för.. 
Fredagar och handla är inte min stora "att gilla att göra" Eftersom fredagar är dagarna då nästan alla handlar. och tyvärr har så har kronhallen i Degerfors gjort om vid kassorna, så att man kan betala med kort i 2 kassor och kontant i 2 andra.. och det olyckliga är att de två kassorna med kontanter är så att kassörskorna är vända mot varandra, så då är det bara en gång ut där 2 olika köer ska ut samtidigt.. och oftast om någon betalar i andra kassan så kommer man inte ut eftersom det är en dektatoer tror jag det kallas, och då blir det för trångt för att få med sig vagnen ut, problemet för mig är att jag har ju panikångest " som ni vet" och att bli ungefär instängd är min svaga sida, min larm signal i huvudet slår på sig som att det är en fara och jag kan INTE springa ut eftersom det inte går.. 
så vi får se hur det går idag. förhoppningsvis kommer vi i så bra takt så att det är lugnt vid kassorna just då
håll tummarna för mig ! 
 
Nu till morgonen har jag bara diskat i princip, eller ah tagit ner adventsljusstakarna som stod kvar i fönstrena. men snart ska jag rycka upp mig och skala potatis till maten och förbereda lite :) .
är iallafall på lite bättre humör idag iallafall och det känns skönt. 
 
 
Jag älskar dig! <3
 

"säg bara tjilivippen" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0