18/1-2013 del 2

Har ju glömt bort att berätta vad jag fick av min finaste man i julklapp! 
 
Jag fick:
En Big Popper, thihi min man vet att jag älskar popcorn :$ så den här använder jag typ varje kväll nu, Kan själv (aa) 
 
 
Sen fick jag en sånhär väggdekor med just den här texten och utseende, man ska tydligen klistra den här på väggen, jag viste inte ens att det fanns såna här så vart sjukt förvånad och viste inte vad det var först, men jag blev sjukt glad för jag verkligen ÄLSKAR citat och sådant som man kan titta på och komma på vad livet verkligen handlar om, lite stöttning på vägen :) 
 
 
Och sen fick jag även dom här ramarna, det sjukaste var att precis när min man hade kommit och jag inte ens hade fått mina julklappar så gick vi in på Maxi och då såg jag i en kartong massa med ramar så jag sprang ditt och drog med mig honom, men såg till min besvikelse att dom inte satt ihop utan de var 4 olika ramar bara.. så jag gick därifrån besviken. så kommer vi hem och vad hade han köpt innan det här, jo 4 ramar som sitter ihop med 4 olika former !? 
Känner min man mig eller vadå !?
så jag fick 3 helt sjukt fina julklappar, som var och en är något som jag verkligen gillar popcorn, citat och ramar, 
Tack så jätte mycket älskling ! Jag älskar dig ! <33
 
 
Och vad jag nu gav David. <3
mitt ångest paket var en ljuslykta man kunde hänga på väggen med texten " kärlek ser inte med ögonen utan med stjälen" 
tror jag det stod !?
ville egentligen ha en annan eftersom syster valde den här först, men när jag hade valt den jag ville ha så ångrade hon sig och ville ha den jag ville ha.. och då fick jag ta den här.. men min förklaring till David var att " Man har ingen känsel eller känslor i ögonen utan den skickar ut signaler till hjärnan som skickar till hjärtat som ger stjälen chansen att känna kärlek till personen ! " kompliserat men jag tror han förstod :) .
 
sen köpte jag en "tallrik" med vargmotiv som man kunde ställa upp med en såndär stativ bakom, min man gillar vargar och är nästan som är varg i sättet, han är revir människa och skyddar sina närmaste ! <3 
min man det :) <3
 
så nu vet ni vad jag köpt och vad jag har fått :) .
 
på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0