17/1-2013

God morgon! 
Har inatt heller inte sovit så bra som jag hade velat.. under en längre tid nu så har jag vaknat iallafall en 5 ggr per natt trotts att jag har sömntabletter.. men jag tror det är så mycket runt omkring som utspelar sig i mitt huvud och gör så att jag inte kan sova. 
Om 2 dagar är det 21 år sedan min pappa försvann och valde bort livet, det är under den tiden alla började leta i hela 3 dagar innan dom kunde hitta min pappa. tror att det är mycket därför man känner sig deppig och trött, en påfrestande tid kort sagt.
 
nog pratat om deppigheter.
Idag blir det in till skolan för introduktion i samhällskunskap, valde bort Engelskan för min egen skull och bara fokusera på ett ämne, så att det inte ska förstöra mitt humör mitt i allt.
så det är det ända jag vet idag än så länge som jag vet att jag ska göra. annars blir det nog en rätt så lugn och fin dag  trotts allt ! :)
Tyvärr så snöar det idag igen.. duma snö väder, det ska ju börja bli vår och snart sommar ju ! 
så länge det finns snö på julafton så är jag nöjd, men efter, naaah det hade man hellre kunnat slippa .
Men nu ska jag gå och hjälpa mamma med maten innan det blir att halka sig inåt Karlskoga. 
 
Hoppas ni andra får en bra dag ! :)
 
"säg bara tjilivippen" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0