13/1-2013

God morgon ! 
Är super duper mega trött eftersom jag inte har kunnat sovit så bra på en längre tid, gaaah vad är problemet liksom !?
Tror nog att det är saknaden av att inte sova med min man, kanske är dags att ta nästa kliv och flytta ihop? 
fortsättning följer :D .
 
Emma och jag har börjat promenera med, eftersom jag nästan är tvungen till det så att mitt hjärta ska orka pumpa fort mm.. men jag har inte riktigt orkat tagit tag i det där, och  jag gillar desutom inte att svettas eller gå promenader i ren allmänhet, men det måste nog bli en ändring på det om jag nu vill att allt ska bli bra en vacker dag ! .
Och idag under promenaden så kanske det blir att fotografera lite på isbitar som fastnat i vasen, kommer bli SJUKT fint :) .
 
men nu har ni fått en LITEN update på vad det är som händer och sker, just nu vet jag inte ens det själv för hela jag är en röra..
men jag hoppas att ni förstår :).
 
på återseende 
"säg bara tjilivippen"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0