13/1-2013 del 2

Hade absolut ingenting att göra eftersom Emma hade tagit sängen och mamma soffan så var ju allt upptaget i rummet haha :) .
Så varför inte skriva ett blogg inlägg till när man ändå inte har någonting bättre för sig !?
 
Min nacke har börjat kört igen, så när man klämmer på ryggraden så är det som det ligger trådar där som man kan röra på men som knakar och brakar och flyttar på sig med ryck.. vet inte riktigt vad detta är men Emma ska massera mig ikväll med tiger balsam, som ärligt talat inte luktar alls gott, men det kanske funkar iallafall ! .
blir nog att åka in någon dag till farbror doktorn och kolla upp vad det kan vara för något eftersom det förstör mitt humör när jag får problem när jag ska laga mat och måste ha nacken lite böjd, dum nacke ! .
 
Imorgon ska min man få reda på om han får fast anställning så vi håller tummarna på det för han förtjänar verkligen det som han ligger i och jobbar på som satan ! <3
 
blev ingen promenad idag, vad jag vet än iallafall syster yster kan ju hinna ändra sig innan kl 8 då jag ska ta min sömntablett. 
skulle ju göra det dagligen no mather what sa vi senast igår, men är vi lata så är vi.. 
så jag har bunkrat upp med saft och ska snart inta rummet iallafall i en sån där jobbig fotölj ni vet !? haha :D
 
men på återseende igen 
 
som jag alltid säger " säg bara tjilivippen" 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0