9/2-2013

God kväll !
Idag har det hänt så mycket så det nästan går runt i huvudet !
Är btw min namnsdag, men det  var inte det jag ville komma till.. utan idag har vi bärt mer saker ifrån Ronnys lägenhet eftersom han ska flytta.
så idag skulle vi ta en hylla som var tyngre än beräknat, kände att jag fastnade i något och syster bara " men dra bara så släpper vi ner den" för den där attans hyllan var ju tung.
så jag rykte och drog, hörde hur små saker trillade i marken, sedan kom den största smällen..
FAN, tv jäveln hade trillat i marken, den där saken jag hade fastat i var tv kabbeln.
och ur den där stora tjock tvn kommer det röck något så fruktansvärt med..
stod och skrek som en galen tupp medans syster försökte smsa mamma, till hon kom på att hon var tvungen att dra ur sladden.
Japp, då brann den där i.
så det var tur att det gick så bra som det gjorde ! 
 
Känslan av " är det nu man ska ringa felanmälan !? " den ser fortfarande lite trött ut ! .
Ronny blev iallafall inte arg, utan mer less på att han inte var med när det smällde, samma sak med Jimmy. Vad är det med killar och krossa tv apparater !?
 
Och maybe, så blir det att åka till min finaste man helgen efter den 19de <3 Jag längtar så SJUKT mycket att vara där i över en vecka och se hur det skulle vara att bo i den vackra staden Vänersborg med min bättre hälft som jag älskar så sjuuukt mycket ! <3
 
Nu ska jag nog inta sängen innan min vovve tar upp hela skiten :) .
 
på åters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0