7/2-2013

God Eftermiddag !
 
Mår inte särskilt bra idag.. Spyde igår kväll och min kropp har verkligen lagt av helt nu. 
så har mest luggit och försökt sova, men inte så lätt när man har en vovve som är kåt som ett djur och försöker jucka på allt hon får tag på.
 
Mamma fick sin mobil i måndags tror jag det var ?
så igår kunde Emma äntligen använda sin när hennes efterlängtade sim kort trillade ner i brevlådan.
så nu är Mamma och Emma inne till Degerfors för att gå på möte om sommarjobb, håller tummar och tår ! <3
 
Har mer och mer luskat på att flytta till Vänersborg. Så det blir att åka ditt i över en vecka och se hur jag trivs och kanske så blir det en flytt.
Gillar inte Åtorp längre, för mycket falskt så det är sjukt åt det ! 
det som håller mig kvar är min familj och ni betyder verkligen allt för mig, utan er hade jag verkligen inte klarat mig ! <3
Allt kommer nog ordna sig till det bättre!.
 
 
Neh nu blir det att lägga sig en liten stund.
på återseende 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0