23/2-2013

God middag !
snart blir det att slå på plattorna till maten och fixa och dona tills mamma kommer hem :) .
Skulle ju ha varit hos min man nu som vi hade planerat, men som vanligt blir det förhinder, men jag hoppas att det snart blir av, för jag saknar ju faktiskt den där underbara mannen, Jag har ju hamnat så rätt så man blir helt paff när man kommer på att han är ju verkligen min, det kommer vara vi förevigt! Jag lever i min dröm värld :$ <3
 
Idag blir det Mos och fiskpinnar till middag, ingen direkt "fin" middag men det dugger en sådan här Lördag när mamma vill ha lite snabb mat när hon kommer hem på rasten :) .
 
Händer annars idag då !?
jo vi har ju tvätt stugan, men den är ju snart klar. Och sen funderar jag även på om jag ska ta min promenad idag !? hmm maybe ! 
Färgade även håret igår, så nu kommer jag se super duper mega snygg ut när jag sätter upp håret, kommer bli kanon! och på Tisdag hoppar vi på mammas hår och färgar i samma färg så vi ser sisådär lite lika ut såhär på vår kvisten :) .
inväntar även min fina samhällsbok som vägrar att trilla ner i brevlådan. Kom igen nu ! 
 
men nu ska jag fixa lite innan maten :) .
 
på återseende.
"säg bara tjilivippen" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0