2/2-2013

Idag är det världens finaste vovves föddelsedag , idag blir hon hela 4 år gammal och hon är vackrare än någonsin ! <3
 
Jag älskar dig hundskrälle ! <3så stort grattis till Tanja Linneá Adela Wanberg som idag blir en stod flicka ! <3
Blir att göra massa gott till henne idag och gå och pussa henne på nosen  ! :D
 
Hur känner sig fröken Wanberg idag då !?
Trött som ett as, sov säkerligen bara 3 timmar inatt, men det kan ju vara för att mammsen jobbar som Vikarie idag, haha Grattis till henne , går från Praktikant till vikarie på en dag, ingen lugn helg här inte :) .
Stolt över dig mamma ! <3
 
Nu har jag gjort mina morgon rutiner med att diska och plocka iordning, förberett maten mm, känns skönt :) .
 
funderar även på att flytta till Vänersborg till min man, <3 Åtorp är sig inte likt längre, men det kanske ändras innan så vi får se! men maybe.. Familjen ni är verkligen det som håller mig kvar här och jag älskar er !<3
 
 
"säg bara tjilivippen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0