20/2-2013

God eftermiddag alla :) .
råkade förut somna i sängen med vovven men det var tur att jag vaknade av smset min pojk skickade, annars hade jag nog missat att göra mat till mamma <3
Mamma jobbar idag igen, till klockan 4 tror jag det var om jag inte är helt ute och cyklar ?
såg även på facebook att Ronny och Nina ska ner till Åtorp och städa ut lägenheten, så det blir väll att umgås med dom och försöka ta den där promenaden som har tagit allt för lång tid sen sist !  Fy skäms på dig Fanny!
 
Träffade Linda på Maxi igår, hon är verkligen en av mina bästa vänner och att se henne där på maxi med bebis mage och så ljus och fin energi, gaaah hon kommer bli en så fin och underbar mamma den där fina underbara människan ! <3 Måste åka och hälsa på henne oftare för varje gång man ser henne blir man alltid lika glad :) .
 
Skulle egentligen ha åkt till David i helgen, men den fronten ser inte så ljus ut.. men det kanske hinner att ändra sig, för att få träffa den där fina mannen hade varit underbart ! <3 Älskar honom så sjukt mycket ! <3
Du är mitt allt ! <3
 
 
Neeeh nu blir det nog att plocka undan lite och dona innan man slår på maten och inväntar världens bästa mamma <3
på återseende 
 
"säg bara tjilivippen" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0