18/2-2013

Tjenna ! 
 
Just nu är jag lite smått sur och irriterad på mig själv, ställde mig förut på vågen och fick till fasa se att jag har gått ner 7-8 kilo på ungefär en månad. Det kan ju förklara varför jag har tappat kontrollen om min hy och mitt hår.
jag har fått massa finnar och tappar mycket hår.
Är väll antagligen stressen och panikångestens fel.
Bara att hoppa upp i sadeln igen och hoppa på skiten igen!
jag strävade alltid förr för att komma över 40 kilo och det gjorde jag, och jag siktade sedan på 50. har inte nått ditt ännu och nu när jag väger mindre än 40 kilo så känns det bara sjukt frustrerande eftersom jag har kämpat så himla hårt för att komma så långt som jag kom.
Men jag har rest mig så många gånger förr, så det är dags nu igen ! 
De kommer kalla mig stark !
 
"säg bara tjilivippen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0