15/2-2013

Dagen efter alla <3 dag och gårdagen var riktigt bra ! fick massa kärleks sms av min finaste och myste med mamma på kvällen :) <3
 
 
Det är egentligen sjukt när man kommer på hur man ser hur man ser på sitt perspektiv på livet.
Jag är personen som kanske inte umgås så mycket med människor, men jag skulle alltid finnas där om någonting hände och hjälpa, så som jag vill att mina vänner ska vara.
Jag vill stadga mig i livet och hitta en trygg platform, och det har jag ju nu gjort med min bättre hälft och jag kan inte lbi lyckligare än vad jag är nu ! <3
Jag respekterar och uppskattar min familj genom att finas där 24 timmar för dom, så som de gjorde mot mig när jag var mindre. Desutom tror jag att jag ser annorlunda på saker och ting eftersom jag har levt utan min pappa och vet hur skört livet kan vara.
 
Jag har gått ifrån livet där man umgås på fester och sådant för jag har ALDRIG gillat fester någonsin, det var mitt sätt att passa in och eftersom ingen gjorde något annorlunda mer än att festa var det mitt sätt att hänga med.
 Men jag har insett med åren att varför ska jag vara i en obekväm situation när jag inte gillar när folk dricker !?
Jag har förlorat många efter detta, men på något sätt är jag sjukt tacksam.. för alla dessa år som jag har ställt upp på dessa människor och varit med i den där obekväma situationen, så vore det väll inte mer än rätt att de ska ställa upp i den situationen jag trivs i, är det inte det som kallas äkta vänner !?
Men jag ser vilka som är kvar och vilka som inte är, och jag bryr mig ärligt talat inte så mycket, för med min panikångest har jag lärt mig att inte ta livet för givet, att vara rädd om det man har!
Så jag är nöjd över att ha min familj, min pojkvän som alltid funnits där, mina vänner som följt med mig in i det "nya Fanny" och till mormor och morfar som stöttat mig ! <3
Men jag trivs som sagt inte i Åtorp, och det skulle vara skönt att börja om från början , hitta vänner som är van vid den här Fanny från början och inte kan döma mig efter hur jag är!  och att bo med min bättre hälft hade varit underbart ! <3
så steget det kommer nog snart :) .
*Ingen ska behöva ta åt sig*
 
Nu jobbar mamma och Emma, så det blir att försöka plocka undan lite och sedan förbereda maten till de har rast :) .
 
på återseende 
"säg bara tjilivippen"
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0