13/2-2013

God morgon.
Min dag blev verkligen inte riktigt som planerat.
Mamma och jag hade planerat att vi skulle in och handla efter maten och innan hon skulle börja praktisera, men tji fick vi. Kvart i 7 fick hon sms om att vikariera klockann 7 till 13, bara för mamma att springa och hoppa i kläderna och ner för ett arbets pass! 
 
Vi hade även planerat att ringa psykologen eftersom hon bara är i Degerfors på Onsdagar, men då får vi ta det nästa vecka istället och hoppas på bättre tider ! (y).
 
 
Min värld har rasat en smula och jag känner att jag börjar tappa greppet, Men det är bara att bita i det sura äpplet och se glad ut !
 
Nu ska jag diska och förbereda maten tills mamma kommer hem.
 
tjilivippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0