31/12-2013

2013 börjar lida mot sitt slut, och imorgon öppnas 2014 år och då firar även jag och min bättre hälft 2 år och 9 månader, mitt år kan inte starta bättre eller hur ? Bästa känslan någonsin! :) 
 
När man tänker tillbaka och tidar på bilder på mig och min finaste David, så sitter jag alltid och små ler, ser hela historien upprepas om och om igen! 
När vi kom hem och satte oss i soffan och han drog rätt sin svarta t-shirt, back stage t-shirten för att vara mer bestämt, och hans ord " Är det okej" när han la sin arm om mig. det känndes mer än okej, det kändes fantiskt och jag har aldrig känt mig mer hemma än när han har hans armar om mig! <3 
Första gången vi badade tillsammans i älven. hur han skulle hoppa i och jag var rädd att han skulle få något i sig om något sjuk jävel hade kastat i någon järnrör, så jag sa att han skulle gå i, men då gled han ner från bryggan och då fick jag gå i där ensam medans min man simmade runt där som ingenting! Kommer även ihåg hur han tog tag runt min midja och simmade runt mig så jag blev helt yrr i bollen men ville verkligen inte att han skulle släppa! <3 
och herregud, Kyssen för sjutton gubbar! När vi skulle ligga och titta på film, när David frågade om jag inte ville ligga på hans arm och jag svarade i någonstil " vad tror du egentligen? " när jga la mig snällt på armen och kände mig mer som hemma än vad jag hade gjort på länge. Vi låg och rullade tummarna tillsammans utan att ens tänka på det, sen låg han halft över mig leede och tittade mig djupt i ögonen och sen böjde sig framåt och gav mig den mest magiska kyssen så jag knappt visste vart jag skulle ta vägen, han lutade sig tillbaka, kollade djupt i ögonen igen och sa " Jag älskar dig" Dom orden sitter djupt i hjärtat, för så otroligt mycket jag älskar den där fantastiska mannen! <3 
 
Första gången vi skulle sova tillsammans på första dagen och David frågade vart han skulle sova och jag blev butter för jag ville ju att han skulle sova med mig så jag svarade " du får väll sova vart du vill " och han bara okej och drog av sig kläderna och lade sig bakom mig i sina kallingar. Känslan då att han ville sova med mig men ville bara vara säker på att han inte var framfusig, gaah han är verkligen en riktig gäntleman! <3 
 
David Berg är mannen som kan få mig att lee även om jag vill vara sur. Han är mannen som lyssnar hur tjatigt det än kan vara ! Han är min dröm man, och han är bara min! <3 
Jag är lyckligt lottad över att få vara hans flickvän varje dag! <333
 
 
 
DU DAVID BERG GÖR MIG TILL DEN LYCKLIGASTE ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0