9/8-2013

Hallå!
Har varken haft lusten eller att orka skriva i bloggen nu det senaste. 
Har haft stora problem med panikångesten, så jag har i princip stängt mig ute från omvärlden. Men jag hoppas på att det har släppt lite nu när jag har sömntabletter igen, kan släppa all oro när jag sover iallafall. Bättre än inget :) .
 
Ska in nu den 16de till rehab igen för att träffa den där läkaren, tyvärr utan min vårdkordinator för hon slutar nu tyvärr, min vanliga otur när jag börjar känna mig trygg med någon så ska dom sluta. men bara att ta det med en klack spark och gå vidare.
Är ju som sagt sjukskriven, så det blir ingen skola för min del den här terminen, känns lite sådär pissigt eftersom jag gillade att gå i skolan, kändes som jag var tuffast i stan för att jag klarade av att gå ibland människor, JAG VAR TUFF FÖRR, den ni, en riktig tuffing, skämt och sido. Men nu när man tänker på hur modig jag var förr, sådant som jag är livrädd för idag, det skrämer mig och ger mig ångest. för tänk hur mycket man kämpade innan för att klara av sådana saker för första gången, och vilken lycka det känndes då! man klarade av vad som hällst. Jag kan inte ens i min vildaste fantasi kunnat tro att något som man en gång klarade av, skulle kunna bli en mardröm sen. 
trodde att nya saker skulle vara skrämande, inte sånt som man klarat en gång.. underliga panikångest, vad du ställer till det för mig!
 
Idag slutar mamma klockan halv 2 så ska hon handla och det innan hon kommer hem och då är det helg! hon tog även bort sig hela veckan så att vi ska kunna hjälpa mormor och morfar lite nu när han har varit på akuten och sådant med sin fot! vi ska klara av det här
 
Jag hoppas på en bra helg med massa kul!
 
Har inte sett min man på över 4 månader, så det börjar allt kännas i kärleksmuskeln att vi varit ifrån varandra FÖR länge! 
Trodde aldrig för att jag skulle kunna bli så beroende av en annan människa, har alltid klarat mig förr, men det är väll så när man är kär och alltid vill vara i den personens närhet!
Jag är kär! <3
 

Men nu ska jag prata med syster innan hon drar och jobbar hon också, känns lite sjukt att alla jobbar förutom jag, jag sitter här som en latmask! Men men, någon måste ju vara det också :) 
 
Ha det bra!
"säg bara tjilivippen"
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0