7/4-2013

God morgon! 
Idag känns det som en "ganska" bra dag. Mamma slutar halv 4 tror jag det var ? och sen är hon ledig imorgon :) så ikväll blir det Maria Wern för hela slanten, nog för att vi har just den filmen, men man måste ta vara på tiden tillsammans och umgås och mysa tillsammans som film :) .
 
Inatt sov jag i soffan, och jag kunde ju inte direkt sova eftersom Tanja har i princip sovit med mig i flera månader, men i soffan fick hon tyvärr inte plats, min lilla Tjockis ! <3
Har även funderat på att börja skriva "dagbok", en bok med mina tankar och hur dagen har varit mer personligt, så att man kanske kan se ett mönster på vad som kan orsaka min panikångest ! 
nog för att jag har min egen lilla dagbok som är min man eftersom jag verkligen berättar allt för honom, men jag vill även kunna läsa mig till mina problem.
Jag önskar att min David vore här ! <3
 
Vad händer i Fanny Wanbergs dag idag då ?
Jo jag ska kanske tvätta bilen om vädret tillåter, och sen får dagen ge vad som erbjuds så får vi se vad som händer. vet att jag kommer prata med min man ikväll också, något som jag verkligen måste göra, godnatt och älskar dig är det viktigaste man måste säga innan man somnar, man vet aldrig när man somnar för sista gången och då vill man verkligen att personerna man älskar ska veta om det, att ovasett vad så finns de personerna i ens hjärta ! <3
 
Jag önskar att jag bara kunde vända på min panikångest, så att jag så snarast som möjligt kan flytta ihop med min finaste, för snart måste ju livet börja på allvar right !?
så jag har börjat promenera varje dag så att mitt hjärta ska klara av panikångesten så att jag KANSKE inte märker av panikångesten så mycket som jag gör nu ! 
vem vet, det kanske funkar, gör ju inget att prova :) .
 
Neh nu ska jag skala potatisen tills mamma kommer hem och lägga mig framför tvn innan jag ska koka dom.
på återseende 
"säg bara tjilivippen" 
 
David Berg, min one and only ! <3 ;)
 

Kommentarer
Postat av: Evalena

Hej Fanny , det slog mig en tanke att har du inte fått medicin för din ångest , för har man problem med det så brukar man få en medicin som ska ge effekt under hela dagen för i dagens tekniska värld så finns det ju faktiskt hjälp för jaa allt igentligen när det gäller sådana saker , så har du inte fått någon ordentlig medicinering så tycker jag att du ska höra dig för ordentligt för att få en diskussion med sjukvården ,,en tanke bara för jag tycker det är ruttet att du ska behöva gå och må dåligt när det faktiskt finns något och göra åt problemet , ha det gott hejs ..

Svar: Hej EvaLena, Jag har nu kommit in på allmänpsykiatrin Rehab i Karlskoga där dom har ett helt team som ska hjälpa mig igenom allt med medicinering och allt. så nu kanske det vänder hoppas jag på. Degerfors och deras vårdcentral är ju så sega så efter flera år så har jag ÄNTLIGEN kommit någonstans .
Fanny

2013-04-27 @ 12:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0