Pappa, älskade pappa !

 
Jag saknar dig pappa, något så sjukt mycket ! om jag kunde så skulle jag klättra upp himmelen med världens längsta stege, ta din hand och hjälpa dig ner hit till oss alla ! Jag kommer ALDRIG någonsin glömma dig älskade pappa ! 
Det gör så ont i själen att hela tiden vara stark, vissa dagar tar över och man faller ner i gråten och saknaden, du är så fruktansvärt saknad pappa :( <3 
den dagen då du försvann var det nog många som förstod att ingenting skulle bli detsamma som det då en gång var, ditt leende kommer alltid att vara saknat, din personlighet ditt allt ! <3
Trotts att du inte finns längre så är det ofta till dig jag flyr när jag mår dåligt, till din grav där jag känner mig som mest närmast, där kan jag gråta floder och dela mina känslor med dig, folk som är på kyrkogården lär ju tro att jag är galen när dom ser mig gråta och prata med en gravsten. Men just då känns det som du finns framför mig med dina armar vid öppna redo att fånga mig när det är som svårast ! <3 
Jag längtar till den dagen då hela familjen blir samlade, jag gråter av bara tanken , för den dagen kommer vara oförglömligt underbart, och pappa? Jag kommer aldrig släppa dig, inte en gång till ! <3 
det är så tomt i mitt hjärta utan dig, hur mår du !? saknar du oss !? är du stolt över den "kvinna" jag har blivit !? har jag valt rätt val i livet !? finns så många frågor med toma svar. Men i drömmarna, gud pappa du är så vacker ! 
 
Kan du inte komma hem igen ? en sista gång och stanna förevigt ! <3 
Jag älskar dig, och det kommer jag alltid att göra älskade pappa ! <3
 
 
du föddes som en stjärna, och du dog som en legend ! <3
 
Puss/ Sten-Åkes dotter Fanny Wanberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0