23/9-2012

God kväll ! :)
 
Nu är det söndag igen, och om 5 dagar kommer min man om jag räknat rätt ? Hmm jaah på fredag iallafall !! :D :$$ <3 
Kommer bli sååå kul att gå på marken i år igen, samt fira våran 1 år och 6 månaders dag tsm !! <3 hoppas på en romantisk kväll med levande ljus och mys mys !! :)  <3
 
Känns så fucking gaaah stört.. när en person lovar en sak men sedan inte kan för att den sätter sig själv i knippa.. då blir man rätt irriterad när en själv får "lida" för att en annan person ska ha det bra.. Lovat är lovat för mig , och då ska man fan inte bryta det !!. Idiotiska människa...
 
nog om irritationer.
Hur mår den här Wanbergarn då ? Jo hon mår faktiskt grymt bra! Jag lever vidare med mitt liv, har lite upp och ner gångar men försöker andas mellan varven.
har dock märkt att min kropp säger ifrån nu när jag är stressad.
men får försöka att ändra mig lite så att min kropp mår bra igen ! Kör effektivt men sakta och stressfritt ! <3
Ikväll står Bingolotto på schemat med familjen. <3 Något som är extremt kul nu när det börjar bli kallt ute, mysa ner sig i soffan med filt och levande ljus, och självklart en vovve vid fötterna :$ <3 
 
Men nu ska jag små fixa lite innan bingolotto, hoppas på mer updates senare ! 
 
Puss / FannyWanberg
 
* David Berg, mannen i mitt liv, hur ska jag någonsin kunna få dig att förstå hur mycket du betyder för mig ? <3 Jag älskar dig mer än vad ord kan förklara ! <3 
En framtid med dig kommer vara ljus, så ljus . för jag älskar dig, så som du är ! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0