11/9-2012

Tjosan. 
 
nu är jag tillbaka idag igen. Kanske inte har så direkt jätte mycket att säga till om men kanske lite, som man kan få ur jukeboxen*stavas*
 
Har tydligen hänt as mycket här nere i Åtorp. tydligen hade en korkad idiot kört ner i diket med en traktor här i Åtorp, med ALKOHOL i kroppen.. inte ett dugg okej.. kan man inte lika gärna sitta hemma och supa ner sig än att åka ut på vägarna och sätta andra människor i fara !? Borde inte finnas sådana människor usch !!
 
ikväll händer det nog inte alls mycket för den här "lilla" tösen, blir nog att bara ligga framför tvn, förkyldningen sitter fortfarande i och jag låter som en sönder knarkad kråka ! (y).
Om man ändå kunde ryma från dom rakarns baskiluskerna ! 
Missade seminariumet idag, men jag skulle inte orka att sitta där inne i timmar och prata , nepp ! 
 
Har ju fullkomligt glömt att lägga upp bilder från bbys tid här :) <3
 
HAHA hans största fångst som han fick här ! 
*Emmas fingrar ! "  ;D 
 
 
 
vi plockade även lingon till Davids fostermamma :) <3
 
 
 
 
Sen självklart en kärleksbild :$ <3 Älskar den där söta saken !! <3
 
 
 
Neeej nu kom min finaste pojk in på Facebook chatten så spenderar tiden med honom istället :) 
 
på återseende / Fanny den där Wanberg ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0