Kärlek ! <3

det här är min berättelse mitt i sagan av mina drömmars berättelse ! <33
 
Jag viste inte mycket om livet, jag hade mina problem med personen som jag då trodde var den rätta, jag sucktade fotfarande efter den där berättelsen och funderade på när det skulle blomma ut, trodde att berättelsen skulle vara sådär "svart vit" lögner svek och inte "kärleken" som man drömmt om som liten flicka.
som när man lekte i sitt dock hus och viste percis hur varje känsla skulle slå till i sina dockors hjärtan, man viste varje steg, varje hopp.
 
hade haft kontakt med en kille, en person som jag då trodde inte skulle ha så stor betydelse i mitt liv, han fanns där och tröstade gråten men även delade skratten med mig när något patetiskt hade hänt som jag hade skämt ut mig för.  tog ett tag och mitt ex och jag bröt upp i en stort gräl, vart kallad massa elaka saker och fick även reda på av en av hans kompisar att han hade varit otrogen, även försökt med många på massa fester. samt sagt att vi inte var ett par. hände även att han ringde och sa sådana saker på fyllan. jag gav upp, ville inte ha kontakt mer och mina ögon öppnades upp att han var en riktig röv i mina ögon, såg det bara inte innan, han var inte berättelsen som jag sökte. 
och eftersom jag ville ha min saga, den där "drömprinsen" så ville jag inte ge upp. Kom in på drömmarnas land "MSN " så loggade den där underbara personen in, som alltid funnits där och bekräftat hela tiden att det inte var fel på mig gång på gång när mitt ex hade sagt att jag gjort fel. vart glad när jag såg det där lilla namnet ploppa upp i det högra hörnet, "David"  med grön färg och allt, tog inte länge förens han skrev, och känslan av att höra ljudet av att någon ville prata med mig , bekräftelsen igen ! <3 
vi pratade senare i flera dagar månader om allt, hur man ville ha ett förhållande! vi var så precis lika på den fronten, man ska inte vara otrogen , man ska stötta och älska personen in i det sista och allt möjligt ! <3 
det blev sena nätter som jag ALLTID vellat ha i min dröm saga i huvudet ! <3 
 
sen en natt när jag hade vart på fest hos en kompis och sov hos min bror, så visade det sig att min dröm prins hade ringt 20 ggr med 10 sms och jag hade missat honom, vi hade då aldrig pratat. men intresset var på topp och att personen försökte få tag på lilla mig ? obeskrivlig känsla med ett leende på läpparna som aldrig ville gå ner.
och nu till saningen.. Jag hade ALLTID varit intresserad av David på ett eller annat sätt,men trodde att det bara var jag som märkte av "gnistorna". vi hade ju pratat i 3 år så trodde att det kanske var bandet mellan ?
men en dag så skulle jag irnga honom som planerat det var. var as nervös ! jag brukar inte vara så nervös men detta var speciellt, han viste allt om mig, att jag kanske hade fått känslor för honom och allt ! <3
ringde, men han svarade inte, ringde en gång till så svarade den där personne med den där obeskrivligt lugna rösten, den som fick mig lugnn och fnittrig på samma gång! <33 
då viste jag att det var kört, jag var ju för fan kär ! <3 inte bara intresserad utan kär rakt igenom !! <3
vi pratade efter det varje natt och sa godnatt och pratade verkligen i 3 timmar, och varje gång var jag pirrig och röd om kinderna och längtade något extremt efter att få träffa honom, min dröm prins ! <3
 
tillslut kom vi till skott, vi bara var tvugna att träffas, nu på en gång... gick inte att vänta längre!
David fixa skjuts till Karlskoga buss station, jag kunde inte sluta fixa mig, jag ville vara perfekt! 
åkte med bilen och kände hur hjärtat slog fortare, och smsen bara flödade på!
kom fram och min mamma frågade om jag hittade honom när vi åkte förbi, neeh sa jag först men precis när jag sa det så såg jag en välbekant person sitta där på en bänk med mobilen i högsta hugg och kolla rakt ner på den.. jag bokstavligen hoppade ut ur bilen och gick fram i hastig fart som man hade sett i film! <3 kramade honom så hårt jag kunde ! <3 och dom som känner mig vet att jag inte kramar folk hur som helst särskilt inte främande, men det här var något extra, det kändes som vi redan hade setts, 100 ggr innan ! <3 
vi kom hem, jag satte mig i hans armar och det känndes så underbart, känslan som man hade utspelat till sina dockor i dockskåpet fanns där ! 
jag bara väntatde och längtade tills han skulle kyssa mig, det tog ca 1 och en halv timme innan kyssen kom ! och jag kunde inte sluta le !! <3
 
när min saga började var den 1/4-2012, och den forsätter än i dag med massa nya kapitel i livet ! :)
 
 
Jag älskar min underbara man David Berg som gör min dröm saga till verklighet ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0