Jo men visst !

Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg innan jag hoppas i duschen!
 
Fick bli en ny parabol box eller hur man säger, tydligen håller inte boxarna så länge så hon som mamma ringde till tyckte det var ett under att vi hade hållt den levande i 6 år.. Kärlek för fan kärlek.. nemen jag tycker att det är sjukt dåligt av canal digital att när dom vet att det finns sådana problem så tycker man ju att dom kan stå för kostnaden för en ny.. efetrsom dom inte säger när man går med att " ja boxen kan gå sönder om ett par år och då kommer ju även kostnaden till en ny.. " och det är det jag stör mig mest på.. men bara att bita i det sura äpplet och vänta tills nästa vecka då den där underbara "nöjes" boxen kommer på posten :D
 
Nu ska jag ta min kalla kropp och hoppa in i duschen där det är varmt.
 
på återseende / Fanny Wanberg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0