9/10-2012

Hallåå..
 
Just nyss försökte jag kolla på Forrest gump som min bby fixade så jag skulle kolla på, eftersom vi ska ha det som " prov" på engelskan att berätta om filmen. Men datorn var för varm så hela filmen hackade. blir att prova den imorgon istället. Inte lätt att vara 4 personer på en ensam stakars bärbar dator, men sådant är livet :) .
 
är mycket tjafs nu hemma så nu mera stänger jag dörren.
Jag tycker att när man bor hemma ska man lyssna på den personens regler, säger den nej så är det nej och då behöver man inte tjata mer.. 
Mamma har ju alltid gjort som vi har velat när vi var små, Byta blöja, ge oss mat och helt enkelt följt allt vi velat. nu måste vi ju lära oss att lyssna på henne när vi bor hemma.
så nu tycker jag att det börjar bli för mycket bråk hemma så jag vet varken ut eller in.
bara att hoppas att någon förstår och det blir en ändring snart..
 
 
Har btw RÅKAT bli av med halva ögonbrynet.. ser sjukt kul ut och jag bjuder på den.. xD 
skulle till skolan och hade 10 minuter innan vi skulle åka. har stört mig länge på att det har sett bevuxet ut så jag tänkte att nu tar jag det. La över enna handen över det vänstra ögat eftersom jag har ett brytningsfel så att ögat skakar till, så la helt enkelt handen över det och hållde i ögonbrynet och tog allt som jag trodde skulle bort. Men tydligen var det mer än vad det skulle vara.. så nu går jag med ett långt ögonbryn och det andra vart kort.
Awesome! 
 
 
Nu ska jag nog ta den där promenaden och andas lite, man får inte glömma detta.
 
på återseende / Fanny Wanberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0