29/10-2012

Tjenixen ! 
 
Puh är lite smått nervig inför imorgon, ska nämligen in och kolla på en kort film sen ska man redovisa den muntligt.. 
jag och muntligt går inte ihopp. jag får dödsångest och det är en jobbig känsla som går igenom kroppen, jag mår dåligt psykiskt och vill bara springa därifrån.. samt blickar från andra .. nah inte min stil..
 
Men jag jobbar varje dag med att bli av med min panikångest, en enkel sak som att gå till affären är plågsamt för mig, för när människor trängs med mig och sträcker sig över mig så får jag panik.. känns som jag inte borde vara där över huvud taget.. men affären är mitt ställe att träna på, min psykolog har gett mig läxor förstår ni att försöka stå kvar så länge som möjligt när någon trängs med mig.. men än så länge funkar det någorlunga så länge ingen tränger in mig i ett hörn, finns inget värre när man inte kan "fly" situationen..
så varje dag är en kamp att ta sig igenom.
jag måste träna på att även Fanny den där Wanberg också får plats på världen, jag ska ha min plats mitt uttryme lika mycket som alla andra, ,men ännu är jag inte där! men jag har en början och hoppas på att bli bättre.
 
men till min räddning nu då om imorgon ! 
min lärare skickade och sa att man bara behövde prata med EN person för att kunna få G så hon satte ihop mig med min syster :$ . men saningen är att jag tycker det är lika svårt med henne också, men ändå är det ett lugn att personen som sitter framför mig förstår mig och hon tycker inte jag är konstig ! du är bäst syster ! <3
 
och till min kamp till ett bättre "liv" så är jag SJUKT glad över att jag har min pojkvän som alltid stöttar och tror på mig och finns verkligen varje dag ! <3
min familj som är den bästa familjen ! 
 
JAG ÄLSKAR ER !!
 
 
Puss / Panikångest tjejen *

Kommentarer
Postat av: Anonym

Något jag tänker på när jag läser dina inlägg är att mörk lägger Emma för hon måste ju också få ta plats i eran familj

Svar: Ursäkta vadå mörk lägger Emma !? och att vara anonym är bara fegt..
Fanny

2012-10-29 @ 20:18:41
Postat av: David Berg

Ifall du stör dig på bloggen, så är det väl bara att sluta läsa den?

Det är ju inte så att bloggen skrivs för att underhålla dig herr anonym!

Du borde även lära dig att se saker och ting ur någon annans perspektiv också, det kan man lära mycket utav.

btw, man är inte särskilt anonym när man kommenterar anonymt här ^^

Svar: awww det där är min pojkvän de :) <3
Fanny

2012-11-05 @ 10:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0