27/10-2012

Hallå :) .
 
Idag är det lördag och jag tänkte, damn jag har ju massa bilder på min mobil som jag totalt hade glömt bort, så ni får en smyg titt på alla godheter som finns i den ;D .
dock för att få någorlunda privatliv så har jag sparat det mesta till mig själv (aa)
 
Har nu iallafall börjar med en hm hur ska man säga... aniktstvätt/ansiktsmask som man kan välja själv hur man vill använda den. beroende på tid och så..
så här ser den ut 
Min hy var innan som en katastrof, fick finnar stup i kvarten och jag mådde verkligen dåligt över det.. men redan försra masken med denna så såg man hur porrerna öppnades upp och man såg verkligen skillnaden, den ända som är ett minus med den är att när man har haft den i ett par dagar så blir huden lite torr och irriterad. 
Men min hud har börjat blivit bättre nu och det är jag glad över.
man ska använda denna varje dag, mask som ansiktstvätt :).
 
 
Såhär ser jag ut med denna, men dock tror jag att jag är för snål med den, tror man ska ha mer på så det blir ett tjockare lager, men ah jag är snål helt enkelt :D 
 
 
Sen så måste jag även tacka min mamma som stickade en mösshalsduk åt mig och den vart bättre än vad jag trodde, tog bilder på den när jag inte alls hade fått ordning på hyn så min näsa ser lite glansig ut.. men heeeey vem bryr sig !?
 
Tack såååå jätte mycket älskade mamma <3 *har även inte sovit på över en vecka, så ah ni ser mina påsar under ögonen också, jag bjuder på den ;D 
 
 
 
i förr går när vi skulle hämta Emma i karlskoga, så började det snöa... på riktigt , vi hade inte ens dubbdäck.. så sakta fick vi snigla oss fram till lilla åtorp, men vi kom hela och fina och det är vad som räknas :) 
 
Bildbevis ! 
 

Nu ska den här wanbergarn gå ner till mormor och morfar och hämta mammas mobil för att inta soffan och glo på tvn samtidigt som jag pratar med mannen i mitt liv :) 
 
Puss / FannyWanberg*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0