22/10-2012

god kväll!
är redan jätte mörkt ute och jag som hade tänkt att ha tagit en promenad idag,, men vill ju inte gå när det är mörkt ute, man vet ju aldrig vad man kan möta !
 
Imorgon ska jag in till klockan 10 till komvux, ska först på handledningen på engelskan sen får jag springa på handledningstiden på svenskan då jag även hade tänk att sätta mig och plugga och fixa inför essän som ska in på fredag. sen efter det så är det genomgång på svenskan på power point. och mitt i allt så måste jag försöka hitta modet till att " ja Fanny du ska klara av att stå där uppe, DU ÄGER " naah just nu det senaste har det mer blivit " SHIT tänk om det inte går bra, det kommer inte gå bra! FAN JAG KOMMER DÖ AHHHHH " typ..
 
men vi hoppas på bättre tider och att min gulliga psykolog behagar att höra av sig igen, känner att jag behöver henne litööö.
sä han vi även inte att ringa pilgården idag heller, så imorgon kanske vi kan ringa om sömntabletterna så är dom på apoteket tre dagar senare. jag som redan känner att jag håller på att hoppa in i väggen.. Men vi försöker hitta glädjen i små saker, musik, älsklingen och familjen! <3
 
i lördags hade våran granne fest också, gick faktiskt grymt bra för att Tanja aldrig har varit med om att så mycket folk har gått i dörrarna ! så en tummen upp ! (y) 
Grattis till han  man fyller väll bara 30 en gång ? så jag tyckte det lätt mer som dom hade roligt iallafal :D 
sen var ju även grannen trevlig och bjöd våran mormor och morfar på mat som blivit över så mormor och morfar blev mer än glad över detta :) .
Tummen upp för helgen helt enkelt ! 
 

idag började även min finaste pojkvän på praktiken, som kan leda till jobb som det värkar så ser det ljust ut iallafall, så vi håller tummar och tår :) <33
 
nu ska jag hitta på något skojj att göra, på återseende / FannyWanberg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0