17/10-2012

God eftermiddag.
Har inte velat eller haft lust till att skriva på bloggen. har nämligen inga sömntabletter kvar och har inte haft tummen ur att fa tag på några igen.. vill nämligen prova varje gång för att se om jag kan sova utan dom.. men tji fick jag.. har inte kunnat sova på 2 dagar, ligger och vrider och vänder mig i 2 timmar innan jag kan somna, sen vaknar jag av varje litet ljud, ligger och grubblar en massa. så detta har resulterat i att jag har världen huvudvärk ! (Y)
 
 
Awesome !
 
 
har försökt att sova under dagen med men det går inte, är ju stressad typ hela tiden så ah det går inte helt enkelt.
Någon med bra tips om hur man kan göra för att sova bättre när man har stress problem ? är tacksam för alla svar ! 
 
nu ska jag snart försöka smälla i mig lite pommes, om det nu går med huvudvärken.. återstår att se :) .
 
på återseende / FannyWanberg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0