12/10-2012

God morgon!
Vaknade imorse odh fick till min förskräkelse se att det var frost och minus 4 grader ute.. inte okej xD
Jag hatar kyla men älskar färgerna under hösten. Men helst vill jag nog ha sommaren :$ 
 
Imorse fick vi även ställa oss ute och försöka rikta om parabolen, blev mitt i natten ingen signal.. sjukt jobbigt att stå där när det är 4 minus och bara " noll. lite mer, noll mer åt höger vänster.. haha grannarna lär tröttna på oss inom kort :D 
vi har fortfarnde inte fått iordning på parabolen så det får nog bli att glo på dvd resten av dagen !
 
hade världens katastrof huvudvärk igår, antagligen för att jag angagerade mig i att få iväg läxorna som ska vara inlämnad i dag fredag. så igår var min finaste pojkvän så snäll och skickade iväg det åt mig när jag låg i huvudvärk och mådde illa, Tummen upp för den ! 
 
 
 
 
David Berg,
Tack älskade finaste du ! <3
 

Idag ska även min finaste in på en jobb intervju, så jag håller verkligen både tummar och tår på att det går bra! <3 
 
Just de ! vi möblerade om igår i sängkamaren, så nu är det så mycket mysigare än vad det var innan ! :D den är lägenheten är den finaste, och jag trivs något så fruktansvärt mycket ! :) .
 
 
 
Nuuu ska jag dra mig och hjälpa mammsen med maten :D
 
Heeeeej dååå
 / Fanny Wanberg* ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0