8/11-2012

Godmorgon !
 


Är på lite bättre humör idag iallafall och det tackar vi extremt för ! :) .
Men känner dock att jag fortafarnde är depp, men älskar när min mamma och pojkvän försöker vara posetiva och det hjälper faktiskt :) 
Idag står det potatis, lax och tomatsås med färka örter tror jag det var ? på matschemat, jag har aldrig ätit detta för jag inte har vågat smaka, men den här gången MÅSTE jag smaka, så det bara är ! 
 
blir att skjusa in syster yster till halv 1 tror jag de var !? sen ska hon åka med Inger hem och det ska hon ha super duper mega tack för, en resa mindre, gillade att åka till karlskoga förut, men vet ni ? Fanny har tröttnat..
 
 
 
Idag ska även Ronny Besikta våran älskade bil Hugo, den här gången hoppas jag att han stänger sina fel inne och inte visar hela världen sina fel, Kom igen nu Hugo ! :D
Har ju glömt att lägga upp bild på Hugo kom jag ju på nu.. men de kommer :) .
varför han fick heta hugo var för att om vi någongång skulle krocka, och en arg person springer ut ur andra bilen och skäller, så ska vi bara : 
"SKYLL INTE PÅ HUGO, SKYLL INTE PÅ HUUUUGO, HAN RÅR VÄLL INTE FÖR ATT HAN GILLAR ERAN BIL " haha skulle vara sjukt kul att se den andra bilförarens ansiktsuttryck ! :D .
 
 
Min man praktiserar fortfarande på kommunen, och han tycker de är kul, men han är sjuuuukt trött på kvällarna  
Så det har inte blivit så mycket prat nu det senaste tyvärr, men vi har pratat varje kväll och sagt godnatt och att vi älskar varandra, och det är väll igentligen det som är det ända som räknas. Jag är glad :) <3
 
Nu ska fröken Wanberg gå ut och hjälpa mamma med maten ;) 
 
på återseende / FannyWanberg*'
'
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0