3/10-2012

Skulle igentligen sluta blogga helt och  hållet. men känner att jag då viker mig och låter trycka på mig. och vet ni ?
Det är inte okej !
Jag mörklägger inte min syster! jag älskar henne sjukt mycket men oftast tycker jag att min syster gör fel och det är något min syster vet, hon vet att hon gör fel men ändå gör hon det för att hon vill.
min syster vet vad jag skriver och hon bryr sig faktiskt inte! hon vet att min blogg är mitt sätt av avriagera mig !
 
Och just nu behöver jag verkligen det, mina benn skakar och mitt hjärta slår så hårt så jag mår illa!
tände ljus på pappas grav idag, och jag kan säga rakt ut att jag saknar honom sjukt mycket, varje dag önskar jag att han skulle komma hem, men min dröm slår inte in ! 
och nu har jag märkt att jag ställer till med så mycket oreda så jag vet inte ens om det är värt att ta ett nytt steg för jag vill inte klanta mig mer.. 
 
Jag vill bara att det jag vill ska slå in någon gång.. bara en gång..
 
Hejs / besviken tjej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0