26/11-2012

God förmiddag !
 
känner hur mitt humör försvann med vinden..  
Datorn dampar sönder precis när man har den minsta lilla kontakt med min pojkvän, då ska det jävlas.. man ska inte försöka ha den enda kontakten på datorn det går inte !
Hatar hur datorer beter sig när man har ett par sekunder på sig att fixa något, för då ska det alltid krångla.
och nu när min finaste inte har gratis sms så får jag förlita mig på den här datorn igen. Fanny inte gillar, men bara att le och se allmänt glad ut när det inte är något man kan ändra på.<3
 
Vi ska fixa inför första advent idag så jag hoppas att det blir fint och ljust! första julen här och det känns som det kommer bli en bra jul :) .
och nyår så kanske min finaste ska vara här, så ah vi håller tummarna och tårna ! <3
 
nu ska jag se hur det går för mamma och dom när dom städar lite hastigt hos mormor och morfar innan dom får främat av mormors syskon, fint när de håller kontakten sådär :) .
 
på återseende / hon som tappar humöret!
 
Säg bara "tjilivippen" 
 
David Berg <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0