24/11-2012

God kväll.
'
Kvällen har väll varit si sådär, jag har under en längre ner känt mig, kan man säga "död" inombords.. och frågar någon flyr jag, det är sådan jag är, jag springer så fort mina fötter bär mig! 
Jag vill inte visa världen mina svaga punkter i livet, är alltid rädd att någon ska sticka mig på punkterna bara för att jävlas.
Tyvärr är jag inte snabb nog att springa ifrån mannen jag älskar, det har jag lärt mig nu! Han finns där med öppna armar när jag springer som snabbast och fångar in mig och på något sätt får mig att öppna mig ! 
Idag var en sådan där dag.
det är mycket som gör min "vardag" rörig, jag hatar rörigt, jag vill ordna så det är organiserat och bra ! 
det är typ som när du står och lagar mat och du bara ser hur du gör det rörigt och det röriga stör dig så pass mycket så du inte kan gå vidare.
ungefär så är det nu, det är mycket förändringar som rör till det på samma gång.
om en sak hade kommit hade man rört till det, löst det fixat det och vant sig.
men nu är det mycket och jag har fastnat mitt i det ! 
 
Varje dag har jag lust att bara sätta mig ner och gråta, men vill inte för jag vill inte vara där på botten, jag är starkare än så och min pappa hade inte velat sätt mig där nere ! 
 
Jag vet inte hur jag ska reda ut det här och jag hoppas nog lite inombords att trasslet ska trassla ut sig själv. Men det gör det nog inte ! det gäller att inse problemen, fixa problemen och gå vidare.
men än är jag inte där.
och i och med det är jag som en "pain in the as"  Någon som jag aldrig ville bli, men nu är jag här..
 
Här är jag, jag döljer inget mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0