18/11-2012

God Eftermiddag :) .
 
Söndag och sista chansen att vila innan veckan rullar in med storm steg !
men det har varit en bra helg, syrran var hemma eftersom hon var sjuk, och det blev inga bråk på hela helgen! 
Helt sjukt undrbart och vi har bara myst tillsammans och bara haft det skönt :) .
Mamma jobbade lite på i fredags och i lördags , så igår gjorde jag pommes till mig och Emma som vi åt när vi kollade på Herbi-Fulltankad. en lyckad kväll!
Känns som allt vänder nu ! eller det har redan vänt :) 
 
händer mycket posetiva saker nu, och det börjar bli ordning på allting! något som faktiskt gillas extremt :) .
 
 
Någon som märkt att det står något fint på min hand :) ? 
 

Till veckan nu så MÅSTE jag försöka komma in till handledningstiden på tisdag till Engelskan, sen svenska genomgången, och på något konstigt sätt så måste jag kläma in "att göra klart mitt power point" som jag typ har tänkt på väldigt länge.
sist jag gjorde det så hade ju alla datorer gått sönder, så jag brött ner mig totalt. Men nu är jag tillbaka igen för nya, kraftiga tag! 
 
Dagens mat fick bli ugnspotatis med kassler. Jag är inget stort fan av kassler, så ugnspotatis fick duga för lilla mig, och jag klagar inte! det är super duper mega gott :$
 
i slutet av månaden kommer antagligen min efterlängtade pojkvän, så vi håller tummar och tår :$ <3
 
Jag saknar dig ! <3 
 
 

Nu ska jag sitta inne på facebook och glo tills klockan blir lite mer så man kan inta soffan :) .
tror även jag håller på att bli sjuk..
 
på återseende / FannyWanberg, flickvän till den där David Berg <3 ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0