16/11-2012

Hallå ja ! :D
Nu är jag tillbaka idag igen, igår vart det sjukt kortare inlägg än vad jag hade räknat med, men så får det bli när man har tvätt stugan ! :)
 
Nu är jag ensam hemma eftersom mamma jobbar och Emma skulle med Emelie till Degerfors för att handla, så jag helt enkelt göra sådant som jag brukar när jag är ensam, blogga en massa, snoka på facebook efter något intressant eller rent av bara lyssna på musik. Funderar faktiskt på att fylla badkaret och bada ? kanske inte är en så dum ide ändå :D
 
saknar även min pojkvän extremt nu.. det bara gör ont att vara ifrån en person som verkligen gör livet lättare. som stressiga tillfällen som tex affären då jag inte kan fly, då tar han bara ett fast tag runt mig och kramar mig hårt så jag känner mina andetag och hjärtslag och jag lugnar ner mig snabbare. Jag helt enkelt älskar min man för att han vill och kan förstå mig ! vi är ett :$ <3 
 
sen till dagens mat.. USCH, fick bli torsk och potatis och vit sås.. det var någon slags tugummi liknande konsistens på den där attans fisken och naaah inte min stil. men till skilnad från förr, så vågar jag smaka, och jag äter även upp även om jag inte tycker det är gott! 
Jag har gjort framsteg :)
 
det känns verkligen som lyckan är på ingång !
 
Puss / Lycklig tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0