10/11-2012

ÅHHHH  herregud vad denna dag har varit underbar ! :D
 
Igår kom Ronny hem med våran underbara Hugo, han klarade sig, blanka papper rakt igenom, woop woop ! ;D
Åkte idag vid 11 till strömtorp för där hade vi ett möte med herr fixa dubbdäck snubben, 8 minuter sen varre klart, japp helt klart ! :D
så nu har vi fina duppdäck med fina avkapslar, så deeeen ser nästan ut som en kändisbil ;) . Dock så är bilen LITE dirty efter Ronnys rally turer på grusvägens alla svängiga turer ;) .
 
Har även haft en mysig dag (aa). 
Tvättade lite med mammi, pratat med finaste och jag är verkligen kär i den där underbara mannen vid namn David Berg ;) <3 
 
men nu ska Jag ta min sömntablett och bli riktigt snurrig och go när jag pratar med min maan <3 
 
och eftersom min bror Ronny fixade våran bil förtjänar han att vara med,
 
HERR RALLYKILLEN
 
 
på återseende / FannyWanberg* ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0